Inbjudan.

Hej xxxx,

Jag och min man tänkte ha en jättestor fest, du vet så där som vi brukar. Du har säkert hört talas om hur jättejätteroliga fester vi brukar ha. Nu har du en chans att få vara med och ta del av allt det här om du har lust. Du är alltså inte en av de ordinarie gästerna men om du plockar disk, bär sopor och häller upp vin åt oss så får du äta av maten efter att alla har tagit och du har plockat bort buffén, det brukar bli rejält med vinslattar över på våra fester… Sedan kommer du säkert få tillfälle att dansa, kanske du rent av kan ta dig en svängom med sopkvasten och slå två flugor i en smäll?

Du känner ju nästan alla våra vänner så du får säkert en trevlig kväll.

Som du vet så har jag ju problem med att folk betalar andra för att städa så därför tycker jag att du ska se det här som ett tillfälle att visa solidaritet med de människor som inte har råd att arbeta gratis. De rika är så äckliga, tycker inte du också det? Oj, det där blev lite snurrigt men du fattar säkert hur jag menar, du är ju allt annat än dum.

Så, kavla upp ärmarna på finkläderna och kom på vår otroligt avslappnade fest!!!

P.S. Tänk på miljön och välj rengöringsmedel utan klor när du städar upp efter oss. D.S.

Kulturhälsningar!

Rocki

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Biff Linderborg, helt enastående! Södermalm i ett nötskal.

    Svara
  2. Jag är på. Vem kan tacka nej till ett sånt altruistiskt och genommysigt erbjudande?

    Svara

Kommentera

