Hans fel att jag bloggar.

Juggen har tjatat på mig att börja blogga i snart två år. Han tjatar rätt så mycket och för att freda mig från hans tjat så gjorde jag som han sade till slut. Jag är ju den typ av kvinna som gör det män säger åt mig att göra, eller inte? När jag började blogga så slutade han, jävligt typiskt om ni frågar mig MEN nu är han igång igen! Eftersom jag är kvinna så vill jag att alla ska ha det lika jobbigt som jag har det så därför får ni banne mig också läsa det han skriver. Det finns en möjlighet att han kan komma att utge sig för att vara min terapeut, om han gör det så ska ni inte tro honom.

Trailer: Den dömda snatterskan och AFA-hangarounden Andrea Edwards förvanskar sanningen i Uppdrag granskning för att förlöjliga fullt normala män. Hon skarvar ”en aning” för att själv framstå som ett offer för både saker som har hänt, helt eller delvis, och för saker som är tagna helt ur sitt sammanhang. Avgrundsdjup är uppgivenheten och avsmaken för tanken att jag och min man tillsammans med alla andra nettoskattebetalare har fått bekosta denna människas kulturgärning.

Mina damer och herrar: Juggen a.k.a Kattmannen.

http://juggen.wordpress.com/2013/02/07/stor-komik-i-uppdrag-granskning/

Läs även om denna sanningsskarverska:

http://www.sturmark.se/?p=1086

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

17 kommentarer

  1. Är det bara Hans fel? Men Greta då?

    Svara
  2. Chade

     /  7 februari, 2013

    Då tycker jag vi ger en guldstjärna till Juggen!

    Svara
  3. ”sanningsskarverska”… Är det bara jag som ser den slående likheten med det riktiga namnet? 😉

    Svara
  4. ”fel”, jag ser det som att det var ytterligt hedervärt gjort av honom. Skriver helt under på Chades förslag om guldstjärna, och skulle t.o.m gå ett steg längre och säga att han är värd medalj.

    Svara
  5. Eloge till juggen för att han fick dig att börja blogga, Rocki!

    Svara
  6. Meh! Nu blir jag så jävla förvirrad alltså! Ni som har kommenterat ovan är ju män, och jag är ju kvinna. Hatar inte ni mig? Jag trodde att ni som medlemmar av patriarkatet inte gillar när kvinnor uttalar sig?

    Svara
    • sandra

       /  7 februari, 2013

      Men rocki, det vet du väl att i Sverige spelar det ingen roll hur det ser ut i verkligheten utan det är kartan som gäller och kartan säger att män hatar kvinnor som uttalar sig. Det är inget att diskutera. Punkt! 🙂

      Svara
      • Hej Sandra och välkommen hit! Jag blir så glad när det dyker upp kvinnor här på bloggen eftersom jag strävar efter en 50/50 fördelning av läsarna. 😉

        Dessutom känner jag mig förtryckt av alla män som kommenterar här.

      • Som du ser så återkopplar min kommentar inte på något sätt till vad du skrivit utan fokuserar bara på att du är kvinna.

    • Klart du är förvirrad, det kommer sig naturligt av allt ditt östrogen.
      Men Rocki, din lilla ettermar, trots ditt svidande bett och dina frätande ord, så hatar jag och andra förnuftiga män dig inte, tvärtom nätälskar vi dig av hela vårt kallhamrade hjärta.

      Svara
    • DrKejs

       /  8 februari, 2013

      Vad har mitt biologiska kön med huruvida jag är man eller kvinna att göra? Vafan, idag känner jag mig som en kvinna! Jag känner mig kränkt över det faktum att du inte kommenterat detta faktum innan jag skrev det!

      Svara
      • Förlåt Doktorn, jag är lite ouppmärksam ibland, jag ber verkligHen om urSekt. I morse när jag vaknade kände jag mig som en stol men lite längre fram på dagen blev jag en katt. Mjau!

  7. sandra

     /  8 februari, 2013

    Rocki: Självklart, jag hade blivit förnärmad om du agerat annorlunda. 🙂

    Svara

Kommentera

