Twitterpolisen har mycket på kontoret.

Apropå obetalt hemarbete, Zolfagary har för närvarande twittrat 89,500 tweets vilket delat med hur många dagar han har varit ansluten till detta åsiktskontrollorgan ger cirka 77 tweets per dag. Om vi antar att varje tweet tar en minut så jobbar alltså Zolfagary gratis i 77 minuter varje dag – med att tycka saker. Personligen skulle jag gärna se att han blev arbetsbefriad från detta obetalda arbete.

20130408-111732.jpg

20130408-111750.jpg

Lämna en kommentar

12 kommentarer

  1. Det kanske inte är så konstigt om allt inte blir så genomtänkt när man/han både ska skriva nya tweets, följa upp alla sina egna gamla tweets och dessutom hålla koll på alla andras kommentarer. Jag kan inte undvika att bli imponerad av hans ihärdighet.

    Svara
    • Ja, det är förvirrat på så många plan. Lisbeth Milf som med största sannolikhet är svensk befinner sig på ponnytävling men tycker att andra svenskar inte ska vara där. Kawa Zolfagary tycker inte att man ska kalla svenskar för svenskar utan för vita men invandrare ska kallas för svenskar. ”Svenskfödda” verkar dock vara godkänt av intendent Zolfagary. Vidare så är det underförstått att skattemedel ska subventionera tjejers ridning eftersom det är JÄTTEJÄTTEDYRT. Det framgår dock inte om någon JÄTTEJÄTTEDYR motorsport eller dylikt ska subventioneras för killar.

      Svara
  2. Jag börjar faktiskt tro att det finns människor som skulle må bra av en lobotomi.

    Svara
  3. Hjalmar

     /  8 april, 2013

    Är det den nya könsmarkören för kvinnor, att lägga till ‘Milf’? Vore kul att se irl…
    Ska vi män lägga till ‘Gangsta’, ‘Pimp’ eller ‘Hunk’ efter namnet? 🙂
    Vad har Kawa Zolfagary Gangsta att säga om den saken?

    Själv så räknar jag inte bort KZ som svensk pga utseende, utan pga attityd – och h*ns hat mot ursvenskar och allt ursvenskt. De som generöst tagit emot h*nom. KZ har mycket att be om förlåtelse för, om h*n vill ‘komma in i stugvärmen’.

    Svara
  4. Ninni

     /  8 april, 2013

    Undrar varför Aschbergs ”Skit i twitter, det är för amatörer” plötsligt dök upp i mitt inre. Inte kan jag väl Zolfagary med ”amatör”, han som är författare och vunnit pris och allt?

    Svara
  5. Chade

     /  9 april, 2013

    Jag är så ny på all den här nya tekniken som twitter så jag insåg först nu att Herr Zolfagary blockade mig direkt härom veckan efter min första kommentar till honom. Jag låter andra avgöra om det är han som är känslig eller om jag gick över någon anständighetsgräns.

    @Zolfagary ”god ton”-krav är fascism.

    @The_Chade: och bra argument är fascism. Och antifeminism, och invandrare som inte kritiserar Sverige, och vita män som talar.

    För hårt?

    Eller är han snabb på avtryckaren för att det är mycket folk som skriver skit til honom och han sållar hårt?

    Svara
  6. Markus

     /  9 april, 2013

    åh herregud, så han blir upprörd över hennes användning av ordet svenskar men inte över att hon finner det tråkigt att det mest är vita i publiken… Svensk ”antirasism” i ett nötskal.

    Svara

Kommentera

