Rocki – människan, myten, miljöpartisten.

Ja, jag vet att jag skrev att jag skulle gå med i Gud Gudruns församling i går men som så många andra blir jag så här i slutspurten av valrörelsen lite ambivalent så i dag är jag miljöpartist. Jag blev så inspirerad av deras påklädningsaktion att jag beslöt mig för att ägna mig åt lite nätaktivism på distans. Vi kan ju inte ha det hur naket som helst, det fattar ju vem som helst hur kränkande det är för oss kvinnor.

image

image

image

image

image

Och slutligen, från Gud Gudrun Schymans förlossningsfilm.

image

Lämna en kommentar

7 kommentarer

  1. Fugen

     /  9 september, 2014

    Ett fantastiskt initiativ, nakenhet skall bara förekomma i mörka rum, fullt påklädda under täcket. Gärna i ett annat hus. Tack för att du skyddar oss från detta.

    Svara
  2. Pelle2

     /  9 september, 2014

    Den moraliska majoriteten i USA har nu fått en nystart i Sverige i form av MP.
    Halleluljah.Jag är speciellt tacksam att du skylde över Gud runs förlossningsfilm;-).

    Svara
    • Jag med! Fy fan för den där bilden, som jag tyvärr har sett. Jag blev överrumplad och jag vill aldrig vara med om det där igen.

      Svara
      • Ja bör omgärdas av varningstext. Har fortfarande men.. (efter att ha lömskt blivit utsatt för Gudruns förlossningshaveri i SVT under 80-talet)

    • Kristian

       /  10 september, 2014

      Var lyckligt ovetande om den. Så inte längre.

      Svara
  3. Men grabbar, allvarligt, man skulle kunna tro att ni aldrig har fittpysslat?! Varför är ni så känsliga?

    Svara
    • Kristian

       /  11 september, 2014

      Jag tror det är kombinationen ”ryckt ur sitt sammanhang ser en del av filmen ut som porr” och ”Gud Gudrun”. Sammantaget ger det samma effekt som Ron Jeremy i raffset. Som Lucia.

      Svara

Lämna en kommentar