Rockis manual till hur vi får bort SD.

1. Skriv på Facebook att alla som röstar på SD ska ta bort dig som vän.

2. När du upptäcker att någon har tagit bort dig som vän, skriv hur du har legat sömnlös och gråtit hela natten pga detta och hur CHOCKAD du är.

3. (Viktigt!) Citera Olof Palme.

4. Ange på din profilbild med olika procentsatser hur mycket du INTE har röstat på SD.

5. Rösta på F!.

6. Skriv hur CHOCKAD du är över valresultatet.

7. Ignorera alla demokratifientliga förslag från samtliga övriga partier.

8. Panikposta inlägg från ”Inte rasist, men…”.

9. Hylla Expressen och Researchgruppens uthängningar av privatpersoner.

10. Posta floskler och tafflig statistik.

11. Gör skillnad på politiskt våld beroende på vem det är som utövar det.

12. Bedyra din egen godhet genom att beskriva hur CHOCKAD du är över att det finns rasister och rasism i Sverige, ignorera samtidigt all rasism utövad av icke-vita svenskar.

Så, tillsammans fixar vi det här! Peace!

Lämna en kommentar

6 kommentarer

  1. Pelle2

     /  18 september, 2014

    Det är som sagt var viktigt att visa upp på fejan vilken god och fin person man är…

    Svara
  2. Japp, det kommer rädda världen enligt vissa.

    Svara
  3. Kristian

     /  19 september, 2014

    Nu är jag yngre än en del, men det jag kommer ihåg av Palme är
    * Hes, obehaglig röst
    * En aristokratisk näsa som torde vara karikatörens dröm
    * Ständiga, obehagliga personangrepp

    Svara
  4. Jag har redan gjort allt enligt listan. Jag har t.o.m. tagit bort sverigedemokrater som vänner på Facebook.

    En annan sak som jag har gjort som inte står med på din lista är att jag har anklagat alla som diskuterat Sveriges invandrings- och asylpolitik för att vara rasister och SD:are. Har de kritiserat feminister har jag skrivit kvinnohatare och Breivikare till dem i versaler. De brukar bli upprörda då, vilket visar att jag har rätt, annars hade de ju inte tagit åt sig.

    De kommande fyra åren ska jag fortsätta på samma spår. Jag hoppas att det ger ett annat resultat denna gång.

    Svara
  5. Bra Juggen! Dig kan man alltid lita på.

    Det är en till sak jag har glömt och det är att när någon kritiserar F! eller något annat av vänsterpartierna så ska man genast gå in och kommentera att de ska fokusera på det riktiga hotet, nämligen SD. Om de framhärdar med att kritisera F! ändå ska man bli arg och antyda att vederbörande hen förmodligen röstar på SD. Man kan också på ett gläfsigt och aggressivt sätt kräva att få veta vad personen tänker rösta på.

    Svara
  1. Debatt och lite annat | WTF?

Lämna en kommentar